گهن الگوی قهرمان: کهنالگوی قهرمان یکی از ۱۲ کهنالگوی برندسازی است. برندهایی با کهنالگوی قهرمان اغلب قصد دارند که به مشتریان خود با کمک کردن و اراٍئه عملکرد های کارآمد آنهارا از مشکلات نجات دهد. دست یابی به تخصصی که دنیارا به جای بهتر و راحت تری برای مشتریان تبدیل کرده از خصوصیات بارز این […]
ادامه مطلباشکان گودرزی بنیانگذار و مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ پدیده تجارت جاویدان است که ازسال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینهی برنامه نویسی وب سایت و اپلیکیشن آغاز و از سال ۱۳۹۰ با کسب مجوز مجوز از اتحادیه کامپیوتر و سازمان امور مالیاتی کشور فعالیت خود را بصورت رسمی شروع کرد. اشکان گودرزی ازابتدای کار خود با شعار “آینده […]
ادامه مطلبکتاب نسل چهارم بازاریابی نوشتهفیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجا و ایوان ستیاوان است که یکی از منابع مهم و موثر در زمینهی بازاریابی میباشد. این کتاب با اشاره به تحولات دنیای بازاریابی، شیوه ها واستراتژی های بازاریابی را به چالش کشیده و هرکدام را مورد بررسی قرار داده است. متخصصان و فعالان حوزه بازاریابی با خواندن […]
ادامه مطلبدیجیتال مارکتنیگ را میتوان یکی از عنوانها و بزرگترین حوزههایی نام برد که با آمدن هوش مصنوعی دچار تحولات بسیاری شده است. ...
ادامه مطلبتبلغیات محیطی چه نوع تبلیغیست و انواع آن کدامند؟ امروزه در سطح شهر، در پشت چراغ قرمزها هنگامی که منتظر چراغ سبز ایستاده ایم شاهد مستطیل های کوچگ و بزرگ که متن تبلیغاتی با رنگ و فونت توجه برانگیزی بر روی آن نوشته شده است هستیم. به این مستطیل های کوچک و بزرگ بیلبوردهای تبلیغاتی […]
ادامه مطلبگروه کانون آگهی و تبلیغات گنبدفیروزه در سمت مشاور برند برای برند سمیران در سیامین نمایشگاه آگرافود
ادامه مطلبدر رقابتی که میان برندها وجود دارد، هر برندی سعی میکند تأثیر بیشتری روی مخاطبان و مشتریهای هدف خود بگذارد. صدای برند بخش قدرتمندی از هر برند است که متمایز کننده و منحصربهفرد بوده که قابلیت تأثیرگذاری زیادی روی افراد را دارد. این صدا بایستی بهدرستی و در راستای برند تعریف شود. صدا برند صدا […]
ادامه مطلببازار امروز بازار رقابت است و وفاداری مشتریها به برند یکی از مهمترین استراتژیهایی بوده که هر برند در پیش گرفته است زیرا تضمینکننده حیات برند خواهد بود. یکی از مفاهیمی که در دنیای تجاری امروز مطرح شده است ارتباطات برند و تأثیر آن بر افزایش تعداد مشتریهای وفادار میباشد. در این مطلب بهتفصیل درباره […]
ادامه مطلبمعماری برند چیست؟ اهمیت این معماری در چیست؟ چه طوری میتوانیم از آن برای بهتر کردن خدمات و برند استفاده کنیم؟ ما در این مقاله سعی کردهایم که به همه این سؤالات پاسخ داده و صفر تا صد معماری و ساختار برند را بهسادگی توضیح دهیم. معماری برند چیست؟ ساختار برند به زبان ساده نشان […]
ادامه مطلبافراد جامعه امروزه بیش از گذشته به فعالیتهای دیجیتالی رو آوردهاند. دیجیتالی شدن بیشتر کسب و کارها و برندها را مجبور کرده است که کانالهای آنلاین فروش راهاندازی کنند تا تعامل بیشتری با مخاطبان و مصرفکنندههای خود داشته باشند. در هر صورت فضای فروش بهسرعت در حال تغییر و تحول است و انتظار میرود تا […]
ادامه مطلبکسب و کارهای زیادی در حال فعالیت هستند که هر کدام از آنها بخشی از نیاز افراد را برطرف میکنند. بسیاری از شرکتها و کسب و کارهای کوچک اعتقاد دارند که ساخت برند و برند سازی نیازی برای شرکتهای بزرگ است. اما اینطور نیست. برند سازی شرکت کوچک و بزرگ نمیشناسد و برای بهتر دیده […]
ادامه مطلبدر سال های اخیر نام برند بیشتر به گوش همه ما می خورد. اگرچه برند از زمان های دور وجود داشته است! بسیاری از شرکت ها در سراسر دنیا به دنبال برند سازی صحیح هستند. چرا که کوچک ترین خطایی در برند سازی شاید در سال های بعد منجر ریبرندینگ با برندسازی مجدد شود. بهرحال […]
ادامه مطلب